Hvad er Delebolig ? / Administration

Administration

”Delebolig Administration” din professionelle partner:  
”Delebolig administration” drives fra vores kontorer i Danmark, det vil også sige at alt kommunikation vedrørende jeres bolig sker på dansk, dette er med til at sikre at i kan være trygge ved os. Naturligvis har vi samarbejde med partnere lokalt der udføres eventuelle opgaver omkring boligen og sikrer den daglige kommunikation på det lokale sprog.

En ejerforening ”Delebolig” med  6 ejere er kun bundet til ”Delebolig Administration” i  3 år. Efter 3 år kan foreningen vælge selv at varetage administrationen, eller ligge det hos et andet administationsselskab, men vi vil naturligvis gøre hvad vi kan, så vi kan fortsætte administrationen af foreningen.

I forbindelse med vores administration har vi investeret mange ressourcer i at tilrettelægge systemer til administrationen, Budget- regnskabsaflæggelse, booking kalender, bolig portal etc. Samtidig sikrer vi at eventuelle skader udbedres hurtigt og effektivt således man ikke pludselig får aflyst sin ferie.

Vores administration bliver løbende tilpasset til de opgaver der er i forbindelse med ”Delebolig” så det altid passer til hvor mange ejerforeninger vi administrerer, dette vil være med til at sikre at du som ejer altid får den optimale service. Hver ejerforening har fast tilknyttet kontakt person, der har kendskab til den enkelte bolig, og de aftaler der er tilknyttet boligen.

Når du har købt en ”Delebolig” skal du ikke bekymre dig om at bruge tid på administration af dine feriebolig - vi ordner alt for dig – og du holder din ferie uden bekymringer. Og du ved at når du ikke selv benytter boligen er der fuldt kontrol der sikrer at boligen altid fremstår flot og velholdt. 
 
”Delebolig Administration” varetager bl.a følgende opgaver:
•     Betaling af forbrugsregninger
•     Bogholderi og regnskabsfunktion i DK
•     Udarbejdelse af årlige driftsbudgetter
•     Bidragsopkrævninger (fællesudgifter)
•     Ajourføring af ejerfortegnelse
•     Indkaldelse til årlige generalforsamling
•     Afholdelse af årlige generalforsamling
•     Kommunikation med de enkelte ejere – opdatering af boligportal
•     Oplysning af beløb der skal tilskrives hver enkelt ejers selvangivelse
•     Kommunikation over for offentlige myndigheder
•     Løbende opdatering af hver ejerforenings boligportal  

Udover ovennævnte kan der naturligvis opstå uforudsete forhold, hvilket oftest vil blive informeret om via boligportalen – eller ved indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling.  

Delebolig ApS | Søndre Allé 2, DK-4600 Køge  | Tlf.: +45 56 63 50 07 | info@ccejendomme.com